sobota, 25 stycznia 2014

Pudełka z tkaniną + instrukcja wykonania

Chciałam zakupić pudełka do sklepu aby posortować dziecięce ciuszki i drobiazgi. Sąsiadka Ela uświadomiła mi (najciemniej przecież pod latarnią), że mogę wykorzystać zwykłe pudełka tekturowe i sama uszyć wkład. W marketach pudełek pod dostatkiem. Druga sąsiadka, Ilona, jest konsultantką Avon i podarowała mi kilka zgrabnych pudełek, w których otrzymuje kosmetyki. Nigdy nie szyłam takiego wkładu, ale chwila na zastanowienie, wymierzenie pudełka... W niecałą godzinę mam 2 wkłady :) To teraz już z górki jeszcze kilka uszyję na dniach. 
Wykorzystałam tkaniny kupione rok temu w ciucholandzie - na wagę za 5zł... Materiału w kropki był cały kupon, tkanina w ptaszki to duża bawełniana zasłona. 


Tak wyglądają moje amatorskie dzieła:

Podstawa trójkąta jest równa bokowi pudełka.
Tutaj dodałam taśmę. Mam 10 rolek po 150m takiej taśmy. Jak ktoś chce to możemy zrobić wymiankę.
Chyba nie skomplikowałam, jak to mam w naturze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz