sobota, 9 marca 2013

Zakupy ogrodnicze

Temat balkonowego ogrodu niebawem stanie się nieaktualny. Przeprowadzamy się do mieszkania bez balkonu. W tej sytuacji ogrodnicze zapędy przeniosę do ogrodu rodziców. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Mama się ucieszy z pomidorków.

Zakupy w gadar.pl sfinansowane wygranym bonem w konkursie poradnikogrodniczy.pl


W mini szklarence będą rosły pomidorki, które potem przesadzę do ogrodu.


W tym roku hoduję pomarańczowe odmiany. W tamtym roku pomidorków było za mało. Wiem co zrobiłam nie tak. Mam nadzieję, że w tym roku sobie poradzę.  


50 zł
Zakupione nasiona przeznaczone są na skalniak, "pod płot" i do doniczek. 



Szarotka alpejska


Target na mszyce i pędziorki - nazwa mnie tak rozbawiła, że mówię do Stasia pędziorek :)
 
W ogrodzie rodziców, zeszłej wiosny, zakopałam grzybnię kani. Jeśli w tym roku się nie pojawią to zwątpię ;) W opisie było napisane, że  owoce mogą się pojawić na drugi rok więc będę wypatrywać... W tym roku będzie czemu robić zdjęcia, mama pokazała mi dziś nasiona kwiatów i powojników na altanę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz