poniedziałek, 17 września 2012

Przypominam o konkursie


Candy z okazji moich urodzin, z okazji końca lata.
Zapraszam do komentowania i polubienia mojego bloga.
 
Prezent w postaci dobrej książki z mojej biblioteczki, słodkości oraz własnoręcznie zrobionych kolczyków podaruję osobie, która zostawi tu najwięcej komentarzy ubranych w zdania a nie jedno słowne "super" i "fajnie", umieści u siebie poniższy baner, polubi bloga na facebook lub blogspot:) 




KONKURS TRWA DO 14 PAŻDZIERNIKA !!!!!

Prezent z możliwością wyboru:
"Lot nad kukułczym gniazdem" Ken Kesey, Seria LITERKA 2005
lub
"CUJO" Stephen King, Prószyński i S-ka 2008
lub
"Wybrane zagadnienia z fizyki katastrof" Marisha Pessl, Albatros 2008

Kolczyki też będą do wyboru,ale jeszcze ich nie zrobiłam, można dopisać w komentarzu sugestię co do barwy czy stylu :)
Słodkości: cukierki, kawa 3in1, ciasteczko.
Zapraszam




2 komentarze:

  1. Jeszcze nie mam tych ksiazek w mojej bibliteczce :) A kolczyki uwielbiam!!! Bede chetnie zgladac :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania bransoletka EJF :)

    OdpowiedzUsuń