niedziela, 29 lipca 2012

Czytelnia Kawy




 Gdybym nagle zniknęła... to jestem w tym miejscu.



It's me... and my words...
W ręku piwo jabłkowe. 
 Kawy mam zamiar spróbować we wtorek.
https://www.facebook.com/czytelniakawy


Kącik gier i zabawek.

Bardzo wygodna... 

Jedno z twarzowych dzieł...


Moje ulubione fotele.
 Można poczęstować się książką :)

Dużo pysznych rzeczy, trzeba przyjść koniecznie.


Składzik

Antresola 

Raj. 





Kiedy byłam mała miałam pełno takich książeczek i na nich uczyłam się czytać :)...

może ktoś ma takie w antykwariacie.... 




Znowu obiektem "przypadku" padła K.Ż. :)

Zachęciłam Was do odwiedzenia tego miejsca? 
Warto wpaść na Mus z białej czekolady i owoców.
Zaglądajcie do mojego facebooka i na eRadomianki.pl... niebawem konkursy z nagrodami ufundowanymi przez Czytelnię Kawy ... może kolacja dla dwojga, może bilet na koncert... może kawa... 


Uwaga! Brak tabliczki:


Więc mamy z dziećmi mile widziane :)


............................................................................................................................
Wow... post ewoluuje :)

Coś do posłuchania dorzucam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz