niedziela, 24 czerwca 2012

Poeta z Radomia

Miałam zacząć od opisania twórczości kobiet z Radomia.
Czytam właśnie "Kobiety z Czerwonych Bagien" Grażyny Jeromin-Gałuszki, jeszcze troszkę mi zostało do końca. Dlatego o tej pisarce napiszę w poniedziałek. 
Tymczasem... poznałam przez przypadek człowieka, który okazał się poetą. Całkiem sympatycznym i inteligentnym człowiekiem. 
Dzięki niemu powstała nowa etykieta "Poeci i Pisarze z Radomia". A miało być tylko "Poetki i Pisarki z Radomia".
Chcę podzielić się z Wami jednym z moich ulubionych jego wierszy. 







Chociaż jesteś tak blisko - jesteś daleko

Stoisz tuż przede mną - stoisz za rzeką

Nie zbliżę się do Ciebie

Stóp nie zmoczywszy





Popłynąć bym do Ciebie chciał

Lecz nie wiem czy sił mi wystarczy

Chciałbym - bliżej - przy Tobie być
Sama chęć jednak nie starczy





I żyję z tą myślą

Że choć droga daleka 

Jesteś mi bliska
Mimo iż dzieli nas rzeka


                                        Rafał Pałczyński


"Przypadek" - otwiera kolekcję moich autorskich zdjęć z cyklu "Emocje", które ukażą się na blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz