czwartek, 28 czerwca 2012

ORGANIQUE





Nadarzyła się ostatnio okazja przetestować kosmetyki, których wcześniej nie znałam.  
Dostałam kosmetyki od sklepu na wyspie w Galerii Słonecznej - Organique. Sklepik ten jest kolorowy, pachnący i bardzo apetyczny. Pracujące tam panie wyglądają jak nimfy - śliczne, skromne i bardzo sympatyczne. 
Lubię kupować w takich miejscach, które są z jakiegoś powodu wyjątkowe.
W końcu blog nazywa się pyszna rzeczywistość :)






Balsam, puder do kąpieli i glinka. Brzmi w miarę normalnie. Za to jak zaczęłam w łazience (pełnej zapalonych świeczek) rozpakowywać, oglądać, wąchać i robić zdjęcia mąż stwierdził, że jestem nienormalna ;)
Kosmetyki były pięknie zapakowane. Pudełeczko, folia, lniany woreczek, rafia... Ślicznie, naturalnie.


Glinka Ghassoul®



Najpierw wzięłam prysznic. Potem rozpakowałam pierwszą paczuszkę z glinką marokańską. Co to jest? Cytuję producenta: "Glinka Ghassoul® pochodzi z jedynych znanych na świecie złóż tego minerału, położonych w Maroku na skraju średniego Atlasu
w dolinie Moulouya. Glinka Ghassoul®, ze względu na swe wyjątkowe właściwości, jest używana przez najlepsze centra SPA&Wellness na całym świecie. Wykorzystuje się ją przy tak wielu profesjonalnych zabiegach, iż właściwie trudno przecenić jej wpływ na nasz organizm, szczególnie w odniesieniu do niezliczonych zabiegów SPA. Glinka Ghassoul® po wymieszaniu z wodą ulega dyspersji i przybiera postać błota, posiadającego właściwości myjące i oczyszczające. Badania przeprowadzone przez dwa niezależne laboratoria amerykańskie (International Research Services Inc. 
i Structure Probe Inc.) wykazały następujące właściwości glinki Ghassoul®: redukuje suchość (79%), łuszczenie skóry (41%) i oczyszcza skórę (68%). Poprawia elastyczność / jędrność (24%), strukturę / teksturę skóry (16%)."

Odkręciłam kran z ciepłą wodą, umyłam ciało błotkiem z glinki. Wsypałam puder do wody i tak w tym błotku i pudrze się wykąpałam. Nie wiem czy tak można, ale nie mogłam się oprzeć. Redukcja suchości mojej skóry - 10/10, oczyszczanie - 10/10, elastyczność 10/10, efekt odczuwalny następnego dnia 9/10. Glinka jest cudowna, naprawdę poczułam się jak w SPA. Skórę mam mieszaną, suchą, zmęczoną więc na mnie efekt było widać i czuć od razu. 



Puder do kąpieli


Cytuję producenta: "Puder do kąpieli. Unikalna receptura łagodnego pudru do kąpieli gwarantuje odżywienie, nawilżenie, a także ochronę i pielęgnację skóry. Zawarta w pudrze skrobia jest naturalnym składnikiem o działaniu nawilżającym i łagodzącym podrażnienia. Odżywcze oleje z awokado oraz soi wygładzają, regenerują  i wzmacniają barierę ochronną skóry. Pudry do kąpieli polecane są do każdego rodzaju skóry, zwłaszcza do skóry przesuszonej, delikatnej oraz potrzebującej odżywienia i uelastycznienia. Intensywne zapachy działają aromaterapeutycznie, koją zmysły, poprawiają nastrój i łagodzą efekt przemęczenia. Pudry mogą być stosowane również jako kąpiel przygotowująca dłonie lub stopy do profesjonalnych zabiegów manicure i pedicure."



Balsam do ciała z masłem Shea


Po kąpieli wtarłam w ciało balsam, który zdążyłam pokochać. Ciągle myję dłonie, zmywam, piorę itd... moje dłonie nie wyglądały na zadbane chyba, że tuż po zastosowaniu jakiejś kuracji. Byłam jakiś czas temu w sklepiku Organique. Pani za ladą nałożyła patyczkiem na moje ręce balsam o zapachu owocowym. Skóra od razu stała się gładka i miękka. Następnego dnia nadal czuć było filtr na wierzchu dłoni choć je myłam jak zwykle. To, tutaj w pudełeczku, jest o zapachu żurawinowym. Pachnie cudnie.

Cytuję producenta: "Unikalne balsamy Organique zawierają 50% czystego masła shea posiadającego Eco Cert, które jest znane od stuleci jako panaceum na suchą skórę. Przy produkcji balsamów stosujemy masło pochodzące ze spółdzielni afrykańskich kobiet, które dzięki niemu mają szanse osiągnąć niezależność finansową. Te wyjątkowe kosmetyki to połączenie masła shea, wosku pszczelego i odżywczych olejów: sojowego, z awokado i pestek winogron. Balsamy dostępne w szerokiej gamie zapachów, które długo utrzymują się na skórze, działając aromaterapeutycznie i odprężająco. W sieci Organique można je kupić na wagę w dowolnej ilości."






Tak wygląda sklepik na wyspie:



Mydła są cudne...


Wpis nie jest płatną reklamą, jednak zawiera lokowanie produktu i moją rekomendację. Cytowane teksty oraz zdjęcia punktu udostępniła jego właścicielka.

Aktualizacja: Artykuł o Organique możecie przeczytać tutaj: http://www.eradomianki.pl/domowe-spa-w-zasiegu-reki,pa4,729,4

3 komentarze:

  1. Zdjęcia nie miały dodanego efektu. Same tak wyszły dzięki blaskowi świec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto być naturalną:) Naprawdę pyszna rzeczywistość!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również znam ten sklepik :)

    OdpowiedzUsuń