czwartek, 17 maja 2012

Kino kobiet Uwodziciel

Wczoraj byłam na seansie dla kobiet na filmie "Uwodziciel". Było super. Za miesiąc też się wybieram i porywam koleżanki. 
W lokalnych mediach można obejrzeć zdjęcia, na których jestem :)



;)))))) zdjęcie z portalu coolturalnyradom.pl


Na kilka słów zasługuje nowy portal dla kobiet eradomianki.pl
Super pomysł i ciekawe artykuły. Koleżanki już mi zdążyły napisać, że ciekawy i fajny. Wspieramy i popieramy :)
Oczywiście już jesteśmy fankami. 


Tu jest mnie więcej http://www.eradomianki.pl/babski-seans-za-nami-obejrzyj-zdjecia,pa1,532,1







W roli Dorotki :)



Zdjęcia z portalu eradomianki.pl




Film "Uwodziciel" średnio mi się podobał, było kilka momentów zabawnych. Rozrywka sama w sobie super i warto było go zobaczyć, tyle że mam taki gust a nie inny co do filmów i dlatego tak napisałam. Lubię albo płakać, albo pośmiać się, albo odnaleźć morał lub rozwiązać zagadkę. Film super dla dziewczyn z liceum. W sam raz do pochwalenia się na polskim znajomością postaci, charakterów. Bohater trochę przypominał mi Juliana Sorela z powieści "Czerwone i czarne" Stendhala tyle, że film skończył się telenowelowym "happy endem" (powiedzmy) a nie ścięciem głowy.


A to prezenty za bycie asystentką:)


błyszczyk, pilnik, próbki i kupon na makijaż w drogerii Douglas

Sok brzozowy podarowany przez e-leclerc - synom bardzo smakowały

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz