piątek, 20 kwietnia 2012

Piersi w cieście francuskim ze szpinakiem


Trochę się podleczyłam ale zupełnie zmieniłam dietę. Gotuję 
i piekę,dwa razy dziennie piję wywar z warzyw, nie jem smażonego i zbyt dużej ilości chleba. Mleko i przetwory omijam z daleka 
z wyjątkiem małej ilości żółtego sera. Przerzuciłam się na fetę. Najbardziej szkodzi mi mleko i chleb oraz smażone.
A dziś podczas zakupów na targu wymyśliłam obiad. Kupiłam ostatnio gazetę z dodatkiem kulinarnym. Jak zobaczyłam na straganie świeży szpinak to postanowiłam zrobić piersi w cieście francuskim ze szpinakiem. Nie byłabym sobą gdybym nie zmodyfikowała przepisu :) Zrobiłam roladki ze szpinakiem 
i paseczkiem goudy (uważam, że szpinak musi być w towarzystwie odrobiny masła,śmietany lub sera, dzięki temu ma lepszy smak) oprószyłam mięso czosnkiem, solą i pieprzem ziołowym, piekłam dłużej niż w przepisie bo długo mi się nagrzewa piekarnik. Podałam z młodymi ziemniakami gotowanymi w mundurkach i oliwkami ale na bank z rukolą byłyby też super. Jestem tak zachwycona efektem, że zrobię to danie na jakąś poważną okazję. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz