sobota, 4 lutego 2012

Wymianka Snieżnobiała

Brałam udział w Wymiance Śnieżnobiałej u Modraka. Miałam przygotować i wysłać paczuszkę do Alicji. Przygotowałam skromny, w porównaniu z prezentem Alicji, upominek. Kolczyki, koraliki, wycinanki i białą czekoladę oraz herbatę. Miałam zamiar zrobić jakąś kartkę ale dzieciaki mi nie dały więc poszłam na skróty i myślę kupię gotową. Co okazało się karkołomnym wyczynem ponieważ na poczcie i w okolicznych kioskach ni cholery żadnej zimowej, białej kartki.... była Wesołych Świąt ze śniegiem ale i szopką... No i ten nieszczęsny Radom pojechał. Prezent od Alicji zwalił mnie z nóg. Bardzo mi się podoba. Notesik już wisi:




















Korale buchnęła mi mama bo pasowała jej do bluzki na imprezę.... ale odda :) Tutaj siostrzenica koniecznie musiała przymierzyć bo byłby płacz:


                                                                                                          














A to reszta upominków.
Czekolada wypita z przyjaciółką więc już jej na zdjęciu nie ma.




Dziękuję za zabawę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz