piątek, 24 lutego 2012

Nowa odsłona bloga i sówka

Wreszcie pobrałam free program do obróbki zdjęć i ich oznaczania. Zdjęcia z nagłówka wykonałam w 2009 roku w lato :) Pięknie wyszły moje dzieła. Jak Wam się podobają? Nie mogę się doczekać lata kiedy światło będzie idealne do robienia fotek. 
Jakiego cudnego bloga dziś czytałam. Niesamowicie mnie natchnął. Blog: http://mygreencanoe.blogspot.com/  Polecam!


Wyjęłam maszynę i z uporem zaczęłam ją oliwić, ustawiać i działa! Marzyłam o tym aby zrobić fajne aplikacje chłopakom na spodnie i sweterki. Zrobiłam dziś wreszcie. Oto moja pierwsza koślawa sowa:






1 komentarz:

  1. Nowy wygląd bloga prezentuje się świetnie. Sama zastanawiam się nad zmianami na moim blogu;) Jak na pierwszy raz to sówka wyszła Ci super:) Dziękuję za zimową karteczkę i udział w moim candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń