wtorek, 1 listopada 2011

Jedz ryby - będziesz mądry :)

Otrzymałam ze Streetcom paczkę z Vitamarin...



... i teraz będę wychowywać małych profesorów :)
Jemy za mało ryb więc bardzo się ucieszyłam, że dostałam się do tej kampanii. Otrzymałam butelkę i kapsułki oraz opakowania do rozdania. Uważam, że kwasy omega3 są bardzo potrzebne naszym organizmom. Wcześniej podawałam Michałkowi (1klasa) inny tran w kapsułkach. Dzięki temu rzadko choruje a jak już to szybko i łagodnie mu mija. Zaczęłam obserwować u niego poprawę koncentracji i skupienia na wykonywanych zadaniach. Chciałam zakupić kolejny tran dla niego ale okazało się, że dostałam się do kampanii :) Od stycznia zacznę podawać ten suplement Adasiowi. Pod koniec grudnia kończy 3 lata i będzie mógł śmiało przyjmować Vitamarin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz