wtorek, 30 sierpnia 2011

Konkurs nr 1

Ogłaszam konkurs!:)

1. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy.
2. Warunkiem udziału w konkursie jest zamiennie:
a)umieszczenie linku mojego bloga w panelu bocznym na swoim blogu 
b)napisanie komentarza z opinią o blogu pod którymś z postów
c)kliknięcie Lubię to! na profilu FB Pyszna rzeczywistość
3. Nagrodą są 3 pary kolczyków hand-made.

banerek
4. Losowanie odbędzie się 30 września. Wylosuję 3 karteczki, więc 3 osoby wygrywają.
5. Osoby te poinformuję e-mail-lowo i poproszę o podanie adresu do wysyłki.

Zapraszam :)





2 komentarze:

  1. Przede wszystkim chciałam się przywitać;-) Miło mi, że do mnie zaglądasz ;-) Oczywiście zapisuję się na konkurs bo uwielbiam rękodzieło ;-)Jak tylko dodasz zdjęcia umieszczę banerek z informacją o zapisach na kolczyki na blogu ;-)

    Mam nadzieję, że wkrótce Twój blog zyska wiele nowych interesujących wpisów ;-) Czytałam posty o dewastacji zabytków - interesujące.

    Podziwiam, że ogarniasz tak wspaniale swoją wesołą gromadkę ;-) Ja z dwójką czasami jestem wykończona ;-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, dopiero dostrzegłam Twój u mnie komentarz i zaproszenie do konkursu.. No cóż, postaram się nie przegapić kolejnych atrakcji, będę do Ciebie zaglądać:) Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń